یزدفردا :، در صورت تصويب نهايي اين لايحه، شركت‌هايي كه در سرزمين‌هاي اشغالي سرمايه گذاري يا به رژيم صهيونيستي كمك مالي كنند با مجازات و تحريم جمهوري اسلامي ايران مواجه خواهند شد.
همچنين در اين جلسه اعلام شد ساعت 8 صبح سه شنبه در مدارس سراسر كشور زنگ همبستگي با مردم مظلوم غزه با حضور مقامات دولتي و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نواخته خواهد شد.
رئيس‌جمهور در ابتداي اين جلسه دولت در بخشي از سخنان خود گفت: با توجه به روحيه ضد استكباري و ضد صهيونيستي بي سابقه اي كه امروز در دنيا به وجود آمده است بايد جبهه ضد ظلم و استكبار را در جهان به راه انداخت.
احمدي‌نژاد با تشكر از مردم فهيم و رشيد ايران اسلامي كه با هدايت دقيق رهبر معظم انقلاب اسلامي به ميدان دفاع از مردم غزه آمدند، از آنان خواست به حركت خودجوش خود تا رسيدن به هدف نهايي ادامه دهند.
وي افزود: بايد تغييرات اساسي در شوراي امنيت صورت گيرد و اين شورا به گونه اي اصلاح شود كه به واقع شوراي امنيت سازمان ملل متحد باشد نه شوراي امنيت اسرائيل و آمريكا.
احمدي نژاد محور اصلي ديپلماسي امروز جمهوري اسلامي ايران را موضوع غزه دانست و تاكيد كرد: بايد با همه توان به حركت خود ادامه دهيم و در جهت خواست آزادگان جهان حركت و هر چه بيشتر آنها را از ماهيت اين رژيم آگاه كنيم.

یزد فردا110

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا